Zanimivosti iz sveta matematike – razvijanje veščin 21. stoletja

Matematika ni samo poslušanje razlage in reševanje učnih listov. To smo ugotavljali tako pri rednem pouku matematike kot pri izbirnem predmetu in na interesni dejavnosti. Že dve leti sodelujemo v razvojnih projektih, kot sta Erasmus+ in ATS STEM, v katerih razvijamo predvsem veščine 21. stoletja. Največ pozornosti posvečamo reševanju problemov, sodelovanju in komunikaciji.

V začetku šolskega leta smo v 6. razredu spoznali rimske številke. Da bi bilo učenje lažje, so učenci poznavanje rimskih številk utrjevali kar s pomočjo tarok kart in igre “Vojna”. Motivacija za delo je bila zagotovljena.

Pri izbirnem predmetu Matematična delavnica 9 ter na interesni dejavnosti Matematika v vsakdanjem življenju so se učenci urili v različnih matematičnih spretnostih, brez učnih listov. Čas res hitro beži, kadar je pouk zanimiv. Tudi šolskega zvonca za konec ure se ne sliši…. Lepo je opazovati učence, ki z veseljem pridejo k pouku!

Ker so učenci 6. razredov pravi raziskovalci, smo odkrivali svet matematike tudi v strojni opremi računalnika. Pomoč so učenci ponudili računalničarju, ter mu pomagali “pospraviti” zastarelo strojno opremo.

V letošnjem šolskem letu je ena izmed prednostnih nalog naše šole tudi spodbujanje medosebnih odnosov. Zato smo se odločili, da bo učenka 8. razreda učila učence 6. razreda kako se sestavlja rubikovo kocko. Učenje je bilo res zanimivo, saj tokrat ni bila učiteljica tista, ki razlaga. Ob tem je treba poudariti, da učenje kako se sestavlja rubikovo kocko ni tako enostavno, zato hvala Aniki za potrpežljivost v vlogi učiteljice! 🙂

Učiteljica Mateja Alič

Dostopnost